Everytime (Översättning)

Se mig, ta min hand
Varför är vi främlingar när
Vår kärlek är stark
Varför fortsätta utan mig?

Varje gång jag försöker att flyga, faller jag
Utan mina vingar, känner jag mig så liten
Jag tror att jag behöver dig, älskling
Och varje gång jag ser dig i mina drömmar
Jag ser ditt ansikte, det jagar mig
Jag tror att jag behöver dig, älskling

Jag får mig att tro att du 'är här
Det är det enda sättet för mig att se klart
Vad har jag gjort?
Du verkar komma över det här så lätt

Varje gång jag försöker att flyga, faller jag
Utan mina vingar, känner jag mig så liten
Jag tror att jag behöver dig, älskling
Och varje gång jag ser dig i mina drömmar
Jag ser ditt ansikte, det jagar mig
Jag tror att jag behöver dig, älskling

Jag kanske har gjort så att det regnar
Snälla förlåt mig
Min svaghet gav dig smärta
Den här sången är min förlåtelse

På natten ber jag
Så snart ditt ansikte vill försvinna

Varje gång jag försöker att flyga, faller jag
Utan mina vingar, känner jag mig så liten
Jag tror att jag behöver dig, älskling
Och varje gång jag ser dig i mina drömmar
Jag ser ditt ansikte, det jagar mig
Jag tror att jag behöver dig, älskling






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0