Första Intrycket



Nu har en vecka gått sedan jag startade tävlingen. Gud vad tiden har gått snabbt! Alla bloggerskor har varit helt fantastiska och jag förstår verkligen varför det är dem här som räknas som Sveriges bästa bloggerskor. Eftersom jag bara har läst vissas bloggar en vecka så är jag helt fast. Jag tänkte berätta hur jag ser på de här 8 st. '

Blondinbella-Blondinbella.se drivs av Isabella Löwengrip. Bloggen Blondinbella har jag läst ganska länge och jag har känt att jag har fått lite kontakt med henne faktiskt. Hon kan ses som en ganska dum blondin om man inte har läst hennes blogg. Men om sanningen ska fram så verkar hon ganska smart och gullig. Isabellas blogg Blondinbella räknas ju idag som Sveriges största blogg och jag är imponerad av att hon orkar fortsätta blogga med tanke på all skit hon faktiskt får ta. Jag tror absolut på den här bloggen.

Foki-Fokis blogg är en väldigt gullig blogg om ni förstår vad jag menar. Foki är bland dem sötaste/snyggaste personer jag sett och hennes blogg känns väldigt personlig. Hon skriver mycket om Asien och andra konstiga "uppfinningar" men även om sitt liv. Ibland kan hennes blogg kännas väldigt tråkig och hon likaså. Dessutom kan det vara väldigt dålig uppdatering ibland. Jag tror itne på att den här bloggen kan vinna men jag kommer definitivt att fortsätta läsa den.

Kissie-Jag är ledsen, men det här funkar inte. Kissie är inte en blogg jag kommer att fortsätta läsa efter det här. Jag gillar inte alls henne eller bloggen. Hon tål inte bloggen, trycker ner andra och andra saker som jag inte klarar av att läsa om. Hon klagar på andras fjortisbloggar men beter sig själv som en riktig fjortis. Dessutom så skriver hon om att andra kopierar henne och är Kissie-kopior, men det känns mer som tvärt om, att det är hon som härmar alla andra. Jag gillar inte alls Kissies blogg.

Stina-Lee-Det här är absolut den mest personliga bloggen. Jag gillar Stina-Lee mycket. Hon är den bloggerska som har båda fötterna på jorden och inte svävar iväg och kopierar någon annans stil eller personlighet. Stina-Lee är verkligen någon som verkar leva efter motto: "Var dig själv, för någon annan är redan någon." Den här bloggen läste jag redan innan tävlingen och det enda jag vill "klaga" på är bättre uppdatering, annars är det PERFEKT.

Dessie-Ännu en fjortisblogg, jaha. Dessies blogg handlar mest om alla hennes fester som hon går på, hennes kompisar, hennes galna handlingar o.s.v. Den känns inte ett dugg personlig. Det är inte så att den är dålig på något sätt, den är bara inte annorlunda eller något sådant. Det är ännu en blogg.

Kenza-*jäsp* Gud vad tråkigt. Jag förstår inte varför hon kan ha Sveriges bästa blogg. Det är ju inget speciellt över henne? Hon är som en vanlig tonåring som är ute och festar och gosar med sin lilla chihuahua. Hon jobbar för MTV, älskar TH och gör modell jobb. Berätta för mig vad som är speciellt med henne? Sorry, men hennes blogg är TRÅKIG.

Paow-Många ser Paulina (Paow) som en fjortis, men inte jag. Hon kanske liknar en och vissa inlägg kan vara fjortisaktiga. Men som jag ser henne som person så är hon INTE en fjortis som Dessie eller Kissie. Paow kör sitt eget race och skriver personliga inlägg och enligt mig så har hon också bland Sveriges finaste hår. Jag gillar Paow och jag kommer att fortsätta läsa hennes blogg efter tävlingen.

Yazmina-Ja, då har vi kommit till nykomlingen. Som sagt så är hon ingen storbloggerska, hon är knappt med på topplistorna. Men hon är exakt lika bra som Blondinbella, Paow och dem. Tyvärr så har hon inte haft det rättvist denna vecka då hon har vart i Turkiet och inte kunnat uppdatera något. Men nästa vecka är hon tillbaka, och då ska ni få se på uppdatering ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0