Here we go!

Gud, det känns som om hela min blogg handlar bara om skolan! Fast skolan är ju typ mitt liv nu, och min blogg ska ju handla om mitt liv, eller hur? Idag så ska vi har språk :D Som jag skrev igår så var en av dem positiva sakerna att få lära sig ett nytt språk. Nu i femton veckor så ska vi få pröva på alla tre språk och se vilket som passar oss bäst. Fast jag har ju nästan redan valt. Jag vill läsa franska för jag älskar språket och landet. Okej, slutsnackat om skolan. I eftermiddag så hade jag tänkt att ta hand lite om Kurre men med tanke på det dåliga vädret så kanske jag tar och skriver lite på boken och fixar med min header. Sen på kvällen så är det fotbollsträning.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0