Ny design!

Sorry att jag inte hann blogga igår. Men jag hade fullt upp, bloggen kan inte ta upp allt, eller hur? Igår så var det första dagen i skolan, blä. Jag hade inga kompisar och träffa för dem har jag redan träffat hela sommaren och dem som jag inte har träffat går ju inte ens i min klass. Eftersom klasserna skulle "splittras" så känns det INTE som om dem splittrades. Det ska jag berätta för er senare. Idag är det andra dagen i skolan och efter skolan får vi se vad som hittas på ;) Igår så var ju Jennifer också hemma hos mig och vi tog lite foton till min nya header som ska göras senare. Så den som jag har nu gjorde Jennifer lite snabbt igår men jag tyckte att den var så snygg så jag vill ha den"så länge".  Nu ska vi snart bege oss ner mot skolan.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ♥ Susanne

Hej!



Vilken fin blogg du har!



Behöver du inspiration till din blogg nån gång så är du välkommen in till mig:



http://snyggastdesign.blogg.se



♥ Susanne

2009-08-25 @ 14:18:10
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0