Our song (Översättning)

Jag fick åkte bil med utsläppt hår i framsätet på hans bil
Han har ena handen på ratten
Den andra på mitt hjärta
Jag ser mig omkring, skruvar ner radion
Han säger älskling, är det något fel?
Jag säger inget, jag tänker bara på att vi inte har någon låt
Och han säger...

Våran sång är den igensmällda ytterdörren
Smyger ut sent, lyssnar utanför ditt fönster
När vi pratar på telefonen och du pratar tyst
För det är sent och din mamma vet inte
Våran sång är hur det låter när du skrattar
Första dejten "Jag kysste henne inte, men jag borde"
Och när jag kom hem, "sa jag Amen,
fråga Gud om han kan spela upp det igen"

Jag gick upp för veranda trappstegen efter allt den dagen
Jag har gått helt fel och blivit trampad på
Jag har förlorat och glidit iväg
Jag kommer till hallen, på väg till min älskade säng
Jag märkte nästan inte alla roser
och en lapp som sa...

Våran sång är den igensmällda ytterdörren
Smyger ut sent, lyssnar utanför ditt fönster
När vi pratar på telefonen och du pratar tyst
För det är sent och din mamma vet inte
Våran sång är hur det låter när du skrattar
Första dejten "Jag kysste henne inte, men jag borde"
Och när jag kom hem, "sa jag Amen,
fråga Gud om han kan spela upp det igen"

Jag har hört varje skiva och lyssnat på radion
Väntat på något som var lika bra som våran låt...

Våran sång är den igensmällda ytterdörren
Smyger ut sent, lyssnar utanför ditt fönster
När vi pratar på telefonen och du pratar tyst
För det är sent och din mamma vet inte
Våran sång är hur det låter när du skrattar
Första dejten "Jag kysste henne inte, men jag borde"
Och när jag kom hem, "sa jag Amen,
fråga Gud om han kan spela upp det igen"

Spela det igen, spela det igen

Jag åkte i hans bil med mitt hår utsläppt
i framsätet på hans bil
Jag tog en penna och en gammal servett
Och jag...skrev ner våran låt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0