Översätta låtar

Nu är ridlägret över :( Tråkigt, men så är det. Jag är ändå glad att det har varit så bra. Man har liksom haft en frihet att inte behöva göra något hela tiden. Det kändes inte som om man stressade mellan olika saker hela tiden, så skööönt. Under hela veckan hade jag Pållan. Pållan är jättefin och snäll och bra. Fast jag har haft lite problem med henne under veckan som vi inte behöver ta upp här. Nu ska vi sluta prata om ridlägret.
Jag har hittat världens sjukaste hobby, eller hobby, vad man nu ska säga. Jag tycker att det är jätteroligt att översätta ltåar från engelska till svenska. Britney låtarna är roligast. Jag ska väl fortsätta med det och lägga upp någon översättning senare på bloggen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0