Remember this?

1. Hur gammal är du om fem år? 16
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? Runt 1.60 skulle jag tro
4. Vilken var den senaste film du sett? Jagad
5. Vem ringde du senast? Ingen aning
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Lyssnar på musik, datan :) <33 Till Elin 
7. Vad är dagens planer? Dagen är slut XD
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms helt klart
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)
10. När såg du senast din mamma? För typ tio minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrön
12. När vaknade du idag? 09:02
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja, inte precis, men nästan
14. Vilken är din favoritplats? Det spelar ingen roll var jag är, det spelar bara roll vilka jag är med
15. Vilken plats föredrar du minst? Som sagt, läs ovan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på en scen
17. Vad skrämde dig som barn? Mycket, men bl.a mördare
18. Vem fick dig att skratta senast? Anneli
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är det för fråga? :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, Södermanland i mitt hjärta
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ett par fina skor är alltid sköna, strumpor HATAR jag om de tinte är knästrumpor, barfota är alltid skönt om man har ont i fötterna
25. Är du social? Sådär
26. Vilken är din favoritglass? Chokladglass elr Daimstrut
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Mycket :P
28. Tycker du om kinamat? Vissa sorter, ja
29. Tycker du om kaffe? Ja
30. Vad dricker du till frukost? Varm Choklad 
31. Sover du på någon särskild sida? Kan nog sova på vilken sida som helst
32. Kan du spela poker? Nej
33. Tycker du om att mysa? Ibland, om jag är på humör
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men pappa gör
35. Vill du ha barn? Ja, helst två stycken
36. Kan du några andra språk än svenska? Lite franska och ganska mycket engelska 
37. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas att jag aldrig behöver göra det
38. Föredrar du havet eller en pool? Havet
39. Vad spenderar du helst pengar på? Oj, svår fråga...
40. Äger du dyra smycken? Har inte köpt många av mina smycken själv så jag har ingen aning
41. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer aldrig att testa
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pasta med pesto
43. Välj ett ärr på din kropp? Har så många på benen så det går inte att välja
44. Vad hände? Kliade sönder myggbett
45. Vad har du för ringsignal? Toxic-Britney Spears
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror det, mamma och pappa har nog bättre koll på det
47. Flirtar du mycket?  Nej, är otroligt blyg
48. Vilken var den senaste bok du läste? När jag hör din röst  
49. Läser du dagstidningen? Ibland
50. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men jag brukar köpa Julia 
51. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFm
52. Vad har du för mobil? Sony Ericsson W595
53. Vad har du på dig nu? T-shirt och shorts
54. I vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark. Finland, Ryssland, Tyskland. Nederländerna, Belgien, Frankrike, Spanien, USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0