Resultatet

Nu är det dags för utrsötningen. Det har varit väldigt svårt att bestämma sig. Alla har en väldigt fin design och jag skulle vilja säga att alla verkligen har varit jätteduktiga. Men nu ska jag säga namnen på dem tre som hänger löst:


Blondinbella
Kenza
Paow

Nu undrar ni säkert varför jag valde just dem här tre, och jag ska ge er ett svar.
Blondinbella valde jag för att jag tyckte att hennes header var väldigt tråkig.
Kenza valde jag för att hela hennes design är tråkig och för att det inte är något speciellt med den.
Paow valde jag för att jag tyckte att hon valde fel bild till headern.

Det här kommer att bli ett svårt val, men jag ska alldeles strax berätta vem som åkte ut.



KENZA

Ni vet min motivering till varför jag röstade ut Kenza. Kenza, du är en bra bloggerska, men din design är dötråkig. Sorry, men du är längre inte med i tävlingen.



Nu återstår 7 fantastiska bloggerskor, vem ska vinna och ta hem titeln som Årets Bloggerska 2009? Tyck till i kommentarsfältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0