Teardrops on my guitar (Översättning)

Drew tittar på mig, jag fejkar ett leende så att han inte ser
Att jag vill och behöver allt som vi kunde bli
Jag slår vad om att hon är vacker, den flickan han pratar om
Hon har allt som jag inte har
Drew pratar med mig, jag ler för att det är så roligt
Det är bara vi när vi umgås
Han säger att han är så kär, han har äntligen fått allting rätt
Jag undrar om han vet att jag han är det enda jag tänker på om kvällarna

Han är anledningen till att det är tårar på min gitarr
Han är anledningen till att jag önskar mig när jag ser en fallande stjärna
Han är sången i min bil som jag sjunger på, jag vet inte varför jag gör det

Drew går brevid mig, kan han berätta varför jag inte andas?
Och där går han, så perfekt
Så felfri önskade jag att jag också kunde vara
Hon borde hålla om honom, ge honom all sin kärlek
Se in i de vackra ögonen och veta hur lycklig hon är för

Han är anledningen till att det är tårar på min gitarr
Han är anledningen till att jag önskar mig när jag ser en fallande stjärna
Han är sången i min bil som jag sjunger på, jag vet inte varför jag gör det

Så jag kör hem ensam, jag släcker lyset
Jag tar ner hans foto så jag kanske får sova inatt

Han är anledningen till att det är tårar på min gitarr
Den enda som kan krossa mitt hjärta
Han är sången i min bil som får mig att sjunga varför vet jag inte
Jag spenderar all min tid med honom, men det räcker inte
Han är allt jag behöver...

Drew ser på mig, jag fejkar ett leende så att han inte ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0