Vanessa vs Ashley

Både Ashley och Vanessa har haft två stora roller i Disney-filmen High School Musical. Båda två är riktiga skönheter och båda två är väldigt framgångsrika. Men vem är bäst? Såhär tycker jag, skriv gärna vad du tycker i en kommentar.

1. SKÖNHET



Båda två är riktiga skönheter. Vackra som bara den. Vanessa
med sitt mörka hårsvall och Ashley med sitt blonda (som då och
då ändras till en brunare nyans). Men vem är vackrast? Jag tycker
att Vanessa ser mer "naturlig" ut om ni förstår vad jag menar. Ashley
känns ibland som lite fejk. Så för mig är Vanessa sötast. Men Shley är
såklart också söt!
VINNARE: VANESSA


2. KARRIÄREN



Då kommer vi till karriären. Båda två har en lovande karriär och
båda började ju i filmen High School Musical. Ashley är väl den
som nästan har lyckats få bort Disney stämpeln från sig, men
Vanessa är på god väg. Som skådespelerskor så tycker jag nog
att Ashley är bäst då hon är den som kan spela mest olika roller.
Vanessas roller är nästan alltid likadana. När det gäller sången
så gillar jag nog Vanessa mer. Gillar låtarna mer och jag gillar
hennes röst mer. Svårt val det här...
VINNARE: VANESSA


3. ROLLFIGURER



Det här kommer att bli lätt. Båda två medverkade ju i High School
Musical filmerna. Sharpay spelade dramadrottningen/divan Sharpay
Evans. Gabriella spelade den söta och oskyldiga Gabriella Montez.
I det här fallet blir det lätt. Om ni kollar på bilderna så ser man vem som
spelar bäst.

VINNARE: ASHLEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0