You belong with me (Översättning)

Du pratar med din flickvän på telefon
Hon är upprörd
Hon blir galen på något du har sagt
För hon förstår inte dina skämt som jag gör
Jag är på mitt rum
Det är en typisk tisdags kväll
Jag lyssnar på den musik som hon inte gillar
och hon kommer aldrig att förstå din historia som jag gör

Men hon bär korta kjolar
Jag bär T-shirts
Hon är cheerleader kapten
Jag sitter på läktaren
Drömmer om dagen då du vaknar upp
och finner vad du har letat efter har funnits här hela tiden

Om du kunde se att jag är den som förstår dig
är jag och jag har varit här hela tiden
Du tillhör mig
Du till hör mig

Du och jag går längs gatan och jag bär mina utslitna jeans
Jag kan inte sluta tänka att det är så här det borde vara
Vi skrattar på en parkbänk, tänker för mig själv
Hey är inte det här lätt

Och du har ett leende som skulle kunna lysa upp hela stan
Jag har inte sett det på ett tag sen hon tog ner dig
Du säger att du mår bra
Jag känner dig bättre än så
Hey vad ska man göra med den tjejen

Hon har högklackat
Jag har sneakers 
Hon är cheerleader kapten och jag sitter på bänken
Drömmer om dagen då du vaknar och ser
vad du har letat efter har funnits här hela tiden

Om du bara kunde se att jag är den som förstår dig
Jag har varit här hela tiden så varför kan du inte se
Du tillhör mig
Jag står här och väntar vid din bakdörr
hela tiden så varför kan du inte veta
Älskling...
Du tillhör mig
Du tillhör mig

Oh
Jag kommer ihåg hur du körde till mitt hus mitt i natten
Jag är den som får dig att skratta
Jag vet när du kommer att gråta
och jag vet dina favoritsånger
Du berättar om dina drömmar
Tror att jag vet var du ska vara
Jag tror att det är med mig

Kan du inte se att jag är den som förstår dig
Varit här hela tiden
Så varför kan du inte se?
Du tillhör mig
Står här och väntar vid din bakdörr
Hela tiden
Hur kunde du inte veta?
Du tillhör mig

Du tillhör mig...

Har du aldrig tänkt kanske?
Att du tillhör mig...

Du tillhör mig...


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0