KAN DET INTE BARA SLUTA?

Som ni vet så hade jag en crush i Erik Grönwall, men lyckligtvis så slutade den i lördags, trodde jag.
Inatt hade jag världens sjukaste dröm. Jag, Jennifer, Jennifers pappa och hennes lillasyster skulle se en konsert med Erik typ. Jennifer och company var redan där, jag tror att jag skulle rida eller något innan så jag kom lite senare. När jag väl kommer dit så har konserten redan börjat och vi står längst fram, plus att det knappt är några människor där. Typ bara vi. När Erik kommer mot oss så sträcker jag ut armen och när han rör vid mig så blir jag helt hysterisk. Helt plötsligt så slutar han sjunga och säger:
"Tyvärr har jag en tråkig sak att berätta. Jag och Ninni har just gjort slut för att jag är intresserad av en annan tjej."
Ja, och ni kan ju gissa vem det var. Jag såklart!
Asså va fan, jag vill ju inte! Ja, och såklart så var Jennifers pappa tankeläsare också, så han sköt Erik rätt i huvudet.
Sjuk dröm, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter att man har en crush på, inte i

2009-12-21 @ 10:35:47
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv.: härligt :) jo bra. vad gör dudå? :P

2009-12-21 @ 11:13:42
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0