MELLO 09

Som ni kanske vet älskar jag Sveriges två största musiktävlingar, Idol och Melodifestivalen.
Jag har för mig att första deltävlingen brukar vara i Februari. Det ska bli riktigt roligt faktiskt!
I år är ju en av mina favorit artister med, Anna Bergendahl. Det ska bli sjukt kul att se en artist med en sådan unik röst delta i Melodifestivalen.
Här är startfälten i Malmö och Göteborg:

1. Elin Lanto "Doctor Doctor"
2. Erik Linder "Hur kan jag tro på kärleken?" 
3. Timoteij "Kom (Run)" 
4. Johannes Bah Kuhnke "Tonight"
5. Getty "Yeba" 
6. Alcazar "Headlines" 
7. Crucified Barbara "Heaven or hell" 
8. Darin Zanyar "You're out of my life"

1. Peter Jöback "Hollow" 
2. Neo "Human frontier" 
3. Noll disciplin "Idiot´" 
4. Pernilla Wahlgren "Jag vill om du vågar"
5. Py Bäckman "Magisk stjärna" 
6. Sibel Redezep "Stop"
7. Anna Bergendahl "This is my life"
8. Love Stoned "Thursdays"



Kommentarer
Postat av: Linn

allt bra denna kväll ? :)

2009-12-08 @ 18:12:21
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Yazmina

SV: det röda jag la ut på min blogg .:)

2009-12-08 @ 18:17:43
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0