MITT 2009-I EN LISTA

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gått på en Idol-final, Startat en blogg, Få ett bra självförtroende m.m. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften, så nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, bara släkten :)

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, två stycken underbara <3
5. Vilka länder besökte du? Har bara besökt Finland i år :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Vet inte riktigt..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Finns så sjukt underbara datum från det här året så det är så svårt att bara säga ett.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag faktiskt blev nöjd med mig själv och skapade mig en gnutta självförtroende
9. Största misstaget? Vet inte..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Några småskador samt lite småkrasslig
11. Bästa köpet? Jag har inte gjort något speciellt bra köp i år..Men om jag måste säga ett så säger jag min vita tunika från Gina Tricot :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Vet inte..Jag har inte spenderat pengar på något jättedyrt i år så..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja :D Jag har väldigt många sånna stunder i år :D 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Higher-Erik Grönwall samt förmodligen alla sånger Tove sjöng i Idol, plus några Agnes låtar :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det är nog blandat. Jag har haft jättemånga sorgliga stunder samt väldigt många sjukt glada stunder :D

16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med Elin, framför allt :) 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtsas vara någon jag inte är
18. Hur tillbringar du julen?
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Idol såklart :D
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna :D
22. Största musikaliska upptäckten? Att min röst har försämrats :(
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Biljetter till Idol finalen :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte riktigt..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i skolan, Var ute med Skrållan, Var på min kusins musikcafé :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt många söta plagg & accesoarer fram mot hösten annars vet jag inte riktigt :)
29. Vad fick dig att må bra? Mycket :D
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Om ni menar sugen som i, vill ha, så har det varit varierat men jag tror att jag måste säga Erik Grönwall :D 
31. Vem saknade du? Många..
32. De bästa nya människorna du träffade? Kally, Matilda o Moa :)


Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Ja visst är den klockren ;) Jag tror det finns fler än en videobloggare som känner sig träffad här!



Allt bra med dig då annars? :D

2009-12-29 @ 18:10:03
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: caroline

Fin blogg :)

kika gärna in på min :D

2009-12-29 @ 18:18:37
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: Maria

yes då bor jag i haninge =)

2009-12-30 @ 00:05:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0