SO HAPPY!

Lyckligare tjej får ni leta efter! Ja, som sagt var jag ju och såg Idolerna idag i Södertälje Centrum. Skitkul! Först så fick jag se Tove uppträda, så jäkla bra hon är på scen tjejen alltså. Sen gick vi bakom scen och då fick jag en kram av Tove (!) Betydde så sjukt mycket! Min kusin fick en helt okej bild som ni självklart kommer att få se senare.
Efter det så fick jag autografer av Calle, Eddie och Tove. Men det är inte det bästa.
Som ni vet så gjorde jag en present till Tove bestående av bilder från Idol finalen, ett brev och en turammulett. Tove blev jätteglad och jag ska försöka komma ihåg allt hon sa:
" Är den till mig? Är den från dig? Vad fin du är. Vad gulligt. Vad är det i? Nå vad gulligt! Jag skulle vilja krama dig om inte bordet var så brett. Tack så jättemycket! Du e så himla gullig och fin!"
Jag har fortfarande inte smält allt. Men gud vad glad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0