SVAR PÅ TAL-KOMMENTARER

Något som ni läsare är väldigt bra på är att kommentera. Keap up that good work! Men ungefär hälften av alla kommentarer ser ut såhär:
"Hej Chinnie! Superfin blogg. Kan du ta och rösta på mig i den här tävlingen? Bla bla bla bla."

Så tråkigt att få sådana kommentarer. Så här ska jag göra en sak klar för er!
  1. Nej, jag vill inte rösta på er i någon dum tävling!
  2. Det räcker med att ni fyller i eran bloggadress där man faktiskt ska fylla i den, inte i en hel kommentar!
  3. Och tre, jag följer dem bloggar jag vill på Bloglovin!
Fattar ni?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Ja, visst är dom? :D

2009-12-10 @ 21:45:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sabenia

Haha, håller med!!

Nej du behöver inte besöka min blogg ;)) Och jag erbjuder inga dumma tävlingar;)

2009-12-11 @ 02:58:46
URL: http://sabenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0