Blixtar och Dunder vilken dålig uppdatering!

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har haft en väldigt dålig dag idag. Det började med att det inte fanns något att se på TV imorse och det förstörde min dagliga rutin med att se på TV på morgonen, det gör min dag roligare. Grinig och på dåligt humör så gick jag upp för att göra mig iordning. Då så började det blixtra och åska, jag som är helt livrädd för just dem två sakerna. Jahapp, där satt jag på sängen och storgrinade samtidigt som jag kramade om favorit gosedjuret. Med tårar i ögonen ringde jag till pappa och han sa att jag inte skulle oroa mig och att jag skulle ringa till Ewa (min granne som har hundarna) och fråga om jag fick komma dit. Hon svarade inte :( Efter att det hade slutat så bestämde jag mig för att gå ut med hundarna för att få lite sällskap då ingen av kompisarna kunde. Då visade det sig att Ewa skulle till Gotland under helgen. Piss på det! Men Ewa behöver ju också lite semester. Så jag gick hem igen och fixade lunch. Tur för mig att det fanns Ceasar sallad kvar, mums :) Dessutom så hittade jag en bra film på TV. Tjollahopp! Dagens höjdpunkt! Sen så gick ´jag till Konsum för att köpa choklad och en tidning. Jag gick så fort fram och tillbaka så jag fick håll, bajs för det. Dessutom så smälte min choklad, skit också! Så den ser väl helt krigsskadad ut just nu. Sen så kollade jag på flip-flops på olika nätshoppings sidor då dem jag har är för små, hittade INGET. Aja, hoppas att imorgon blir bättre!

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Hej Linnea.

Du börjar med att gå in på http://bloggvarde.se/ och skriver in din bloggadress och värderar din blogg.



Då kommer det fram en sida där det står hur mycket din blogg är värd i kronor, scrollar du ned lite finns olika symboler att välja på beroende på hur man vill att det ska synas på bloggen sedan.



Du väljer en du tycker är snygg, markerar texten i rutan bredvid och går sedan in på din kodmall inne på din blogg.



Min ligger precis bredvid ett området som ser ut såhär: <hr class="separator" />

</tag:entrylist>

</div>



(Här ligger bloggvärde koden)



Men det är bara att placera den precis vart du vill.



Lycka till!



/Jennifer

2009-07-03 @ 18:30:34
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0