Borde dem inte få välja själva?

Ibland blir man så himla trött på alla känidsar hur dem behandlar sina barn. Det senaste jag störde mig rätt rejält på är Michael Jacksons barn. Stackarna, här har dem precis gått och förlorat sin pappa och då blir det ett j*kla bråk om vem dem ska bo hos, borde dem inte få välja själva?! Det har ju vart ett himla tjafs om vem dem ska bo hos. Först så är det ju barnens troliga biologiska mamma Debbie Rowe som dem för det första inte ens har träffat, vem i helvete vill bi hos någon som dem aldrig har träffat? Inte jag i alla fall och jag tror inte att barnen vill det heller. I Michaels testamente så stod det ju att Elisabeth Taylor eller hans mamma skulle ta hand om barnen. Jag tycker att både Elisabeth taylor och Jacksons mamma är alldeles för gamla för att ta hand om barnen. Snart går dem också bort och jag tror inte att barnen klarar av en till bortgång på så kort tid. Sen så är det ju Janet Jackson också. barnen vill bo hos janet och hon vill också ha barnen. Janet är ju den släkting som barnen har umgåtts mest med och Janet verkar också vara rätt person att ta hand om barnen.


Vem tycker ni borde få barnen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0