Gamla eller nya?

Många artister utvecklas ju under sin gång som artist. Ibland är det positivt och ibland är det negativt. Många artister upptäcks ju i unga år, som t.ex Hilary Duff. Jag läste en kommentar på youtube där det tydligen var en tjej som hade följt Hilary Duff sen hon var med i det här Lizzie:McGuire eller vad det nu hette (det är ingenting som jag följde). När Hilary upptäcktes var hon ung, söt och det var ingen "vulgär" dans då och tjejen som hade skrivit kommentaren hade då alltså klagat på Hilarys "dans", om ni fattar vad jag menar? Hennes kommentar blev besvarad med en kommentar som löd såhär: "Hilary är inte fjorton längre. Hon kanske vill utveckla sig mer och visa att hon inte är en liten barnunge längre?" Helt rätt svar!  Nu ska ni inte missförstå mig. Jag tycker inte att hela videon ska bestå av "det", men lite gör väl inget? Det visar ju bara att artisten har utvecklats.

En annan artist som har utvecklats enormt inom allt är Britney Spears. Jag gillar både den gamla och den nya Britney. Men visst har Britney blivit snyggare med åren?


Den gamla Britney gjorde sjysta låtar och sjöng alltid live, vilket var bra. Visst
var hon söt i sin pannlugg?


Den nya Britney är också bra och hon har blivit otrolig snygg med åren, jag
skulle ge mycket för att få se ut som henne i framtiden. Musiken har
förändrats enormt och hon har blivit en riktig artist!

Vilken är eran favorit? Den gamla eller den nya Brittan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0