Hoppa Kax!

Idag så var jag på Globen Shopping med Jennifer och hennes lillebrorsa Sebastian. Jag hade skitkul! Jennifer oc jag skulle båda kolla på jeansshorts. Vi trodde att det skulle finnas jättemånga att välja mellan eftersom det är "Sommarens Plagg" men vi hittade två olika jeansshorts, ett par var inge fina och ett par fanns inte i rätt storlek. Men vi kunde ju inte gå därifrån tomhänta så vi köpte lite saker till våra hundar och jag köpte en sak till Kurre. Jag lägger in bilder på mina fynd sen också. Efter vi hade vart på Globen Shopping så åkte vi hem till Jennifer och hoppade med hennes hund Kax. Tack för en toppendag Jennifer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0