Ibland känns det skönt att vara sysslolös

Nu är alla dammråttor borta och mitt rum ser snyggt ut efter att ha sett ut som ett bombnedslag. Jag hoppas verkligen att ajg kan hålla den här ordningen i minst en vecka.
Nu sitter jag här och känner mig helt sysslolös, men vet ni vad, det känns så himla skönt. Att bara få sitta framför datan ikladd i pyjamas och känna att, ja, jag har faktiskt inget som jag måste göra, sådana stunder är så himla sköna.
Imorgon så ska jag vara med Skrållan hela dagen eftersom jag har saknat henne så sjuuukt mycket i helgen. På onsdag så ska jag till Gröna Lund med fastrar och kusin Anneli och sen får vi se vad som hittas på i resten av veckan.

P.S! Glöm inte Månadens Blogg tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0