Idol-Anna har fått ett skivkontrakt

Alla kommer väl ihåg Anna Bergendahl från Idol med den häftiga rösten? Det gör i alla fall jag! Jag kommer ihåg att jag röstade på henne flera tusen gånger varje gång och njöt av varenda framträdande som hon gjorde i Idol och såg det om och om igen på Youtube. Jag ver beroende av hennes röst. När jag såg Idolerna i Handen Centrum så åkte jag bara dit och stod i den där trängseln för att se Anna, men hon kom inte, f*n vilken besvikelse.
Men nu kan jag snart få njuta av hennes egen musik, för hon har fått ett skivkontrakt! :D OMG, vad jag är glad :D Redan i maj uttalade hon sig om att singel och skiva kommer snart. Väldigt snart hoppas vi på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0