Lite bilder från promenaden

Morfar & Anki åkte hem tidigt idag och det var väl lite tråkigt, dem fick ju inte se Tungelsta ordentligt. Aja, jag fick med mig mamma ut på promenaden och vi gick igenom Konsum Parken så jag tog lite bilder.


Lekplatsen

Ett litet hus

Mamma tittar på blommorna

Jag tog ett kort på blommorna

Skrållan och blommorna

Födelsedagspresent till Jane

Nu ska vi åka iväg och fira Jane och Joen. Jane är min faster och Joen är min kusin. Båda två har fyllt år nu i veckan. Jag ska försöka ta lite bilder till kvällen.'
Ciao!

Kommentarer
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥



Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram! ♥

2009-07-12 @ 10:21:21
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0