Lövhagen

Hejsan Hoppsan!

Åh vad jag har blivit kär i den hälsningsfrasen igen. Aja, idag så var vi vid Nynäshamn och badade vid et ställe som heter Lövhagen. Min mormor fyllde 67 igår så det var en liten present till henne, grattis mormor! Vi hade med oss Chicco och Skrållan också och dem uppskattade att få det lite lugnt omkring sig. Chicco badade lite och Skrållan badade inte alls. Av oss människor så var det ingen som badade, för att det var för kallt.
Jag tänkte dela med mig av lite bilder från idag.


Skrållan doppar tassarna efter att en våg har blött ner henne

Kolla vilken fin sten jag hittade <33

Här sitter jag med småttingarna, smilet bjuder vi på ;)

Skrållan ser ut att ha det skönt, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0