Min förebild-Isabella Löwengrip

En stor inspirationskälla och förebild för mig är Isabella Löwengrip. Isabella är även känd som Blondinbella, men jag föredrar att kalla henne för Isabella.
Isabella är mest känd för att hon är bloggerska och äger bloggen Blondinbella.se.
Bloggen startades när hon var 14 år och nu är hon Sveriges största bloggerska och brukar kallas för Sveriges Bloggdrottning. Men bloggen är inte Isabellas enda jobb.
Isabella driver webshopen BellMe, har sin klädkollektion Classified, spelar in filmen Orion, föreläser om Självkänsla/Självförtroende och driver företaget Blondinbella AB.
Och tänk er, det där är bara hennes jobb. Tänk på att hon ska göra alla andra saker om vi andra människor också gör, som att städa, diska, m.m.
Isabella är min stora förebild främst för att hon har ett starkt Självförtroende och lägger ner nästan hela sin själv med att arbeta med att unga tjejer ska få ett bra
Självförtroende och en bra Självkänsla. Själv så bryr hon sig inte ett dugg om vad andra skriver om henne, säger om henne o.s.v. Hon vill följa Grynets motto: "Ta
ingen skit!" Och det är precis vad hon vill att ala unga tjejer i Sverige också ska göra.
Jag tycker att det är coolt med tjejer som Isabella som säger ifrån när hon tycker att något är fel och hjälper unga tjejer.
När vissa i min klass kallar mig för Blondinbella så tar jag inte illa upp (som vissa andra gör) och blir arg på personen som har kallat mig det. Utan jag tar åt mig, ler åt personen och säger, tack.
För det är en ära att bli kallad Blondinbella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0