Utvecklingssamtal

Imorse så hade jag utvecklingssamtal. Skittråkigt, enligt mig. Man sitter bara där och lyssnar på läraren och föräldrarna när dem pratar. Jag vill inte skryta, men jag har inte precis varit den stökiga eleven som har fått skäll på varje utvecklingssamtal. Dessutom så har jag inte några problem i några ämnen.
Vi tittade på mina nationella prov och jag hade klarat alla målen, mycket väl. Jag var bäst i Engelska och sämst i Matematik. Mina fel som jag gjorde på Matematikens Nationella Prov var bara slarvfel och mitt mål är att ta det lugnare och inte ha så bråttom. Typiskt mig att bli stressad och ha bråttom och så blir det slarvfel. c(: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0