Vila i frid...

Jag var och tittade runt lite på olik bloggar nu på morgonen och såg att nästan alla hade skrivit om Michael Jacksons död. Så jag antar att jag också ska skriva lite om honom.
Jag har aldrig varit ett stort fan av Michael Jackson, men han e ju kult. Alla vet vem han är och alla gillar något hos honom. Han har gjort misstag i livet, men vem har inte gjort det? Michael Jackson var King of Pop och skulle precis göra sin comeback när han dog av en hjärtattack sent inatt (svensk tid). När ambulansen kom till hans hem låg han i koma och efter några timmar på sjukhuset så var det bekräftat att han var död. R.I.P-Michael Jackson.


Jag är fortfarande chockad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0