30/5-09

Sorry att jag inte hann blogga igår. Men Jennifer var hos mig hela dagen (läs gärna hennes blogg: www.kaxiee.blogg.se). Först så spelade vi lite Fia med Knuff och såg på KnappNytt. Efter det så åkte vi till Handen Centrum och köpte Mors Dags present till våra mammor, pappa följde också med. Jag köpte ett svettband, ett träningslinne och ett par örhängen till min mamma. Jennifer köpte te och ett armband till sin mamma. Efter vi hade köpt det så gick vi till McDonalds och åt lunch. Sen så gick vi in till Tre för att Jennifer ville kolla på mobiler, och ni kan inte tro det! Men jag fick en ny mobil! Gud vad jag var glad då! Shiiieet! Snart får ni egenfotade bilder ;) Efter det så åkte vi hem till mig och så låg Jennifer och jag och solade på min studsmatta, och så badade vi lite vattenspridare. Sen så fixade jag med min nya mobil lite medans Jennifer spelade The Sims 2. Efter det så åt vi middag, tittade på Robinson finalen, åt glass och spelade Fia med Knuff. Jag hade skitkul igår! :D Hade du roligt Jennifer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0