Aj aj min rumpa!

Ja ni, aj aj min rumpa är allt jag har att säga just nu. Idag har vart en underbar dag på många sätt och vis. Först så var jag hemma hos Carro där Jennifer också var med. Jag hade med mig småttingarna (Chicco och Skrållan). Vi spelade Kricket och Fia med knuff. Jag var ingen lysande stjärna kan jag säga. Sen så bytte vi om och gick upp till stallet. Först så red vi våran Extra-Dressyr kurs och där komemr rubriken: "Aj, aj min rumpa!" Nästan hela lektionen satt vi ner, utan stigbyglar och skumpade runt i både trav och galopp. När lektionen äntligen var slut var det bara att pusta ut ett litet tag innan det var dags för nästa ridlektion. Den gick däremot bättre än den första där Wille (jag red honom båda lektionerna) var mycket lugnare.
Imorgon så ska jag ha en dag för mig själv igen. Förra gången så höll jag på mycket med utsidan, nu ska jág fokusera mer på insidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0