En möglig glass med ett körsbär på toppen

Den här dagen har sina ljusa stunder och defenitivt sina mörka.
Som jag har nämnt tidigare så ska våra klasser splittras till sexan. Man fick dock välja 5 stycken kompisar i femman som man ville gå med. Jag tänker inte berätta vilka jag valde men jag kan säga att det var bland de svåraste valen jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Ska jag välja fem stycken och välja bort tjugotvå av mina kompisar? Hemskt, enligt mig. Idag kom klasslistorna hem och jag fick gå med två av dem jag hade valt (Carro och Jennifer), mina bästisar, så självklart är jag glad över det. Men det kommer att vara riktigt svårt att skiljas från min gamla klass. Så därför har jag ett litet löfte till mig själv, i sommar så ska jag spendera mycket tid med dem kompisar som var mina "bästa" kompisar i min gamla klass så att jag inte saknar dem sen i sexan. Jag får väl hoppas att jag ka hålla det löftet också.
Och jag kan säga en sak, jag grät när jag fick klasslistorna. Fråga mig inte varför för det är en fråga som jag inte kan besvara. Det var blandade känslor när jag fick se klasslistan. Det var som att det var en bekräftelse på att våran klass skulle splittras och nu är det på allvar.
Det var den mögliga glassen, nu till körsbäret på toppen! Ikväll så ska jag vara hundvakt åt voffsingarna (Zorro, Chicco och Skrållan). Det ska bli skitkul! Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0