Kompis bloggar

Linnea har just hållt på att "fixa" iordning mig. Hon gör det för skojskull. Jag skulle likna Taylor Swift. Men det gick nog inte så bra med den saken. Jag har liksom inte blont hår, med det andra vet jag inte. Jag fick välja mellan två kläningar, en vit och en rosa. Jag valde den vita för den passade bäst. Hon tog sedan två foton på mig. Den första blev bäst. :) Taylor Swift

Nu börjar det regna. Tråkigt! :( Men hoppas det slutar snart. Tidigare idag så var vi på kanin träff hos Bella. Det var 4 personer och tre kaniner. Jag har ingen kanin, men jag fick följa med ändå. :) Jag var hemma hos Linnea först, sen åkte vi till Bella och sen hem till Linnea igen. Men nu hinner jag inte skriva mer. //Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0