A LIST

1. namn: Linnea
2. smeknamn: Lellan
3. mellannman: Viola (Mobba mig inte nu)
4. höger- eller vänsterhänt: Höger
5. humör just nu: Tröttis...
6. favoritgodis: Choklad!
7. är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding & Soppa 
8. kläder just nu: Strumpor, Leggings, Underkläder, Linne och Over-size kofta
9. internetsidor inne på just nu: Yazmina Simics-blogg, Blogg.se och Msn
10. musik just nu: Inget
11. vad åt du senast: Mackor
12. vad sa du senast: Godmorgon
13. favoritkläder: En riktigt söt outfit som passar på mig
14. om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: Svårt...90-talet tror jag... 
15. är du bra på matte: Nja, sådär....
16. fisk eller badkruka: FISK!!!
17. favoritfärg: Rosa & Vit
18. saft eller alkohol: Saft
19. hur många kuddar sover du med:
20. favoritväder: Sol & Snö tillsammans
21. spelar du nåt instrument: Nej
22. morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
23. sparare eller slösare: Ehm, lite av varje!
24. vem/vilka är viktigast för dig: Carro, Jennifer, Familjen, Släkten och Djuren <3
25. det bästa du vet: Det finns många bra saker...
26. bästa film just nu: Svårt...Det finns många bra...Men jag är väl fortfarande stuck vid Mean Girls
27. ser du på kärleken som ett misstag: Nej? Kärlek e bra <3
28. hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 st
29. framtidsdrömmar: (Man ska inte ljuga) Jag vill vara skitsnygg ha ett perfekt och flashigt jobb, bo i ett stort skitsnyggt hus nära Sthlm men nära naturen, ha 2 barn och en perfekt och skitsnygg man. Jepp, det är min framtid det :D
30. är du kittlig: Japp, jag är t.o.m kittlig på ryggen, slå den ni! 
31. snarkar du: Om jag är förkyld
32. rädd för insekter: Äckliga..
33. skilda föräldrar: Nepp :)
34. största svaghet: Att jag lätt kan bli ledsen/sur
35. musikstil: Gillar så mycket olika..
36. bästa bok: Twilight-serien
37. duschar eller bad: Bad!
38. pizza eller hamburgare: Båda :D 
39. har du nån flickvän/pojkvän: Nepp..
40. favoritchipssort: Sourcream & Onion
41. synliga ärr: Massa myggbett som jag har kliat sönder...
42. stökigt eller välstädat: Välstädat
43. hur många kusiner har du: 10 st
44. hur är din drömtjej/kille: Romantisk, snäll, generös, har humor och omtänksam
45. ljust eller mörkt bröd till frukost: Ljust
46. vilken läsk är godast: Coca-Cola
47. vad gör du helst?: Rider <3
48. hur många syskon har du: Inga alls 
49. bäddar du din säng: Japp
50. är du mörkrädd: Lite....
51. städar du ditt rum själv: Ja?  
52. sjö eller hav: Hav <3
53. saltar du på maten: Nej
54. favoritkaka: Kladdkaka <3
55. gillar du att sjunga: Sådär...
56. vilket instrument är vackrast att lyssna på: Piano <3 
57. hur gammal är du: 12 år
58. hårfärg: Blond
59. vad anser du om president Bush: Eh...Pass XD 
60. röker du: Nej usch!
61. kaffe, te eller inget: Ingenting
62. pysslar du med nån sport: (pysslar XD) Men...Fotboll och Ridning
63. hatar du dig själv: Nej?
Nu vet ni mer om er sötnos!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv : jag ska bara vara hemma sen ikväll blir det new moon på bio :)

2009-11-22 @ 10:50:52
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: rebecka

Frågestund på bloggen, fråga gärna någonting :)

Kram!

2009-11-22 @ 11:29:14
URL: http://sjrebecka.blogg.se/
Postat av: Öbrell

allt bra idag? =)

2009-11-22 @ 12:03:29
URL: http://cherryperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0