EN TILL LISTA <3

Exakt ålder? 12 år 1 mån 1 vecka och 1 dag.
Var bor du? Söder om Sthml i Tungelsta.
Bor tillsammans med? Familjen och kaninen Kurre.
När tog du studenten? Jag tar studenten 2016, tror jag.
Något jobb? Nepp
Pussat någon idag? Nej  
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch och mellis
Dagens smink? Ingenting
Dagens roligaste? Ingen aning, jag skrattar åt så mycket så det går inte att välja!
Har du många vänner? Jag har dem bästa <3
Hur många har du kysst? 1 st
Har du pojk-/flickvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Hm...Mamma tror jag

SENASTE..
..personen du kysste? Det ni ;) 
..gången du spydde? Förra sommaren precis efter midsommar
..gången du grät? I lördags, tror jag. 
..pizzan du åt? Vesuvios 
..gången du var i Göteborg? Oj, tre år sen tror jag 
..gången du var i Stockholm? På höstlovet på tisdagen
..gången du var full? Har aldrig vart full och vill aldrig bli 
..personen som såg dig gråta? Mamma eller pappa tror jag

VEM..
..vill du kyssa nu? Det är såklart en hemlighet
..vill du sova bredvid inatt? Hemlis
..ska du träffa imorgon? Alla i fotbollslaget
..sjöng du senast för? Typ....Vet inte. 
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Hemligt 
..förtjänar att dö? Hemligt

VAD..
..vill du helst göra nu? Se på Idol!
..vill du ha nu? Ingen aning...Pengar kanske?
..längtar du till? Idol ikväll
..är det bästa som hänt dig? När jag träffade Jennifer och Caroline <3 

Snodde listan hos Yazmina: yazminaas.se

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din dag varit? :D

2009-11-13 @ 21:43:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

sv: Men tack så mycket:D Glad jag blir:)Den gråa tröjan och kjolen kommer ifrån H&M Allt annat kommer ifrån Gina Tricot:)

2009-11-14 @ 10:28:38
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0