FARS DAG

Alla pappor måste ju älska den här dagen, eller hur? Liksom man får presenter och hela skiten för att man har en unge? Nej, kanske inte riktigt. Jag tycker iaf att min pappa förtjänar allt det här.
Han har ju liksom alltid funnits där för mig och stöttat och uppfostrat mig. Dessutom har vi många fina minnen tillsammans. Så har förtjänar all den kärlek han har och kommer att få idag <3
Nu har jag precis bakat lite. Vi får se hur det blir. Nu ska det stå i kylen i TRE TIMMAR!! Ganska länge, right? Kan någon lista ut vad det är?
Nu sitter jag iaf och lyssnar på Jordin Sparks senaste, jätteskön tjej faktiskt med bra röst. Fast egentligen borde jag ju röra på arslet och börja städa mitt rum. Men det får göras snart. Först måste jag ju läsa lite bloggar ;)
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0