IDOLPROFIL: EDDIE RAZAZ

Namn: Eddie Razaz
Ålder: 20
Bor: Haninge
Person som varit viktig för mitt musikintresse: Rob Thomas, Adam Levine (Maroon 5)
Första gången jag uppträdde: Ettans talangshow
Instrument jag spelar: Piano
MIN KOMMENTAR: Efter Eddies första auddition hade jag bara en tanke om honom. Han hade ingen bra sångröst, men han var en riktig artist. Han fortsatte bra genom slutauddition och kvalet, men sen kom fredagsfinalerna. Det gick i vågor. I början var han bra, men sen gick det utför. Han blev sämre och sämre för varje vecka som gick, och jag vet precis varför. Eddie valde fel låtar. Han valde låtar som var anpassade för någon med en grym sångröst, men det har inte Eddie. Det var det som fick honom att åka ut.

Kommentarer
Postat av: fredrika

hej igen jag undrar hur många år du är.

2009-11-16 @ 14:45:33
URL: http://coolamimmi.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag älskar gnocci och buffalo pizza =)

2009-11-16 @ 15:52:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0