IDOLPROFIL: ERIKA SELIN

Ålder: 18
Familj: Mamma Catarina, pappa Peter, storasyster Sara
Intressen förutom musik:Kläder, mode, umgås med familj och vänner
Person som varit viktig för mitt musikintresse: Min storasyster och Lasse Lingman
Första gången jag uppträdde:År 2000 med min kompis. Vi sjöng ”Diana”.
Instrument jag spelar: Gitarr
MIN KOMMENTAR: Förra året var Erika en av mina stor favoriter, det var hon det här året också. Jag vart så himla glad när jag fick reda på att hon hade gått vidare från slutaddition! Men efter hennes sista framträdande i Kvalfinalen så tyckte jag att hon började bli tråkig. Men efter hennes framträdande när det var Michael Jackson tema så började jag gilla henne igen och jag vet att hon kunde så mycket mer. Det var synd att hon åkte ut faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0