JAG SER DET SNÖAR

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Det var väl helt okej idag. Iaf så jag reda på världens sämsta grej som gäller våra två studiedagar nästa vecka. På tisdagen så börjar vi klockan tolv och slutar tio i två, är det inte lite onödigt att ens komma till skolan då? Jäkligt onödigt om ni frågar mig! Sedan på onsdagen har vi studiedag på grund av att det är många som har utvecklingssamtal den dagen. Själv så har jag på morgonen så där rök min prefekta dag om sovmorgon. Lite extra tid att sova på morgonen blir det iaf.
Nu så kommer ni inte att tro mig, men det snöar här i Tungelsta! Helt otroligt! Det brukar ju aldrig komma snö vid den här tiden. Dock så kommer det mest blötsnö och inte så mycket snö. Nu så ska jag sätta mig ner och mysa framför datan och kolla på lite ridläger och skriva lite på boken innan jag går ner och vaccinerar mig mot Svinis.
Ciao Ciao!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej på tisdag slutar vi 13.20 jag tkr int att det är nån ide attt gå till skolan då:)

2009-11-04 @ 18:04:06
URL: http://florfiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0