MINA NAGLAR BLEV MUPPADE...

Jag vet att jag skulle visa er både min naglar och en massa andra inlägg skulle det ha blivit igår kväll. Men jag blev så himla arg när det inte gick som jag ville! Jag vet inte hur många gånger jag började om med mina naglar igår, säkert minst fem gånger, och ändå blev allt muppat.
Aja, nu släpper vi det! Idag så går jag i skolan fram till 12:10 och sen så blir det Skrållan hela dagen, fram tills fotbollen typ. När fotbollen sen tar slut så blir det hem och duscha innan jag sitter bänkad framför Fotbollsgalan. Vilka tror ni tar hem Guldbollen och Diamantbollen? Fast alla vet ju att Zlatan tar Guldbollen. Men Diamantbollen blir svår, jag hoppas på Sara Thunebro, men jag antar att det blir Vickan. Vi får se!
En dålig bild på mina fuckade naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0