RADIOHITS OCH DUETTER

Ja du Tove, du var verkligen bäst ikväll! När du kom in och började sjunga acapella på
I wish I was a punkrocker (with flowers in my hair) då smälte jag verkligen, det var
underbart och magiskt. Låten satt som en smäck, din röst var underbar, stylingen
var helt underbar. Du var magisk Tove! Sen din duett med Erik, so lovely!
Aj aj aj, det var andra gången du var sämst Eddie. Inte bra, inte bra. Du sjöng falskt
och du valde helt fel låt. Du ska välja en låt så du kan visa mer artist än sångare, för din
röst är inte bra. Nu ska jag inte få det här att låta fel, men jag är glad att du åkte ut, för
du var verkligen sämst ikväll.

Kommentarer
Postat av: fredrika

hej kom till min blogg. Jag tyckte också att Eddie var semst i går

2009-11-14 @ 13:40:22
URL: http://coolamimmi
Postat av: Leia ♥

Jag missade idol.

2009-11-14 @ 14:35:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0