SENASTE INLÄGGET

Ja, som ni kanske märkte så kom det ingen musik när det gäller inlägget nedanför. Lite tråkigt, och jag hittar inte låten med musik heller.
Så, nu tillbaka till det här inlägget. Jag sitter och lyssnar på Lady GaGas senaste "Bad Romance". Förut så total dissade jag den, och jag gör det fortfarande. Från början var GaGa riktigt bra, jag älskade henne låtar och henne! Men nu känns hon bara överdriven och psykopatisk! Förresten, vad har hon på sig för något?!
Nej, Lady GaGa har gått överstyr! Nu är hon riktig gaga (stollig på engelska).

UPDATE: Snart kommer ett inlägg med alla låtar som Idolerna sjunger på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0