TILLBAKA

Så, nu är jag tillbaks igen! Jag har inte helt kommit över grejen som hände igår, men tillräckligt för att börja blogga igen.
Idag blir det först skola, som vanligt. Sen så funderar jag lite. Antingen så är jag hemma med Skrållan och bara tar det lugnt efter det som har hänt. Eller så åker jag upp till Handen C. Jag skulle ju behöva komma iväg och sluta tänka på det som har hänt. Men problemet är ju att jag tror att det bara kommer att bli värre om jag åker iväg, dessutom så är jag nästan helt pank.
Vi får väl se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Okej :D



Tack för att du svarade! :)

2009-11-23 @ 16:18:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: .

varför har du dragit in bilden i mitten man ser ju int vad det e? =(

2009-11-23 @ 17:55:29
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom :D

2009-11-23 @ 21:07:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0