Allmänt test 1

Hur bor du: En en gul villa söder om Stockholm
Brukar du komma i tid: Ja, jag HATAR att komma försent
Hur lång är du: Runt 1.60
Kan du laga mat: Lite kanske
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i Grundskålan, årskurs 6 i 6C, Tungelsta Skola.
Vad har du på dig just nu: Blåa jeans, rosa strumpor, vit tunika, svart kofta, vitt linne och underkläder
Har du någon fobi: Japp. Spökfobi. Är OTROLIGT rädd för spöken men samtidigt fascinerad av dem.
Hade du en bra kväll igår:
Japp
Vilket är ditt senaste inköp: Ett par svarta stövletter från Din Sko som gick på 400 kr
Din favoritdryck på morgonen: O'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma & Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Mitt mattehäfte XD
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Varm O'boy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ingen aning faktiskt
Saknar du någon just nu: Ja, en massa personer
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig eller avslöja en riktigt stor hemlis som jag har
Någon jag stör mig på: Ja du, det finns massor med människor jag stör mig på.
Intressen: Eftersom ni läser min blogg så måste jag nog inte skriva mina intressen.
senaste person du kramade: Carro
Senaste person du ringde: Ingen aning, ringer inte så ofta. Skickar mest sms.
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja självklart!
Längtar du till din nästa födelsedag: Lite, fyller ju tretton då.
Har rakat dina ben någon gång: Nej
Är du sugen på något nu: Ja, fortfarande sjukt sugen på glassen osm ligger i frysen och väntar på mig tills imorron
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: Ja, efter jag har duschat och handcremé ofta på vintern.
Attraheras du av män med skägg: Pyttelite så det nästan inte syns.
Micro-pop eller poppa själv: Spelar ingen roll. Gillar inte popcorn så mycket.
Brukar du baka: Nja, men jag tycker det är roligt.
Röstade du i det senaste valet: Nej, får inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, ganska
Vilken låt lyssnade du senast på: Evacuate the dancefloor-Cascada
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Jag tycker at tmycket är äckligt, men hår i maten är nog bland det äckligaste
Har du pengar på mobilen:
Nej, har abonnemang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0