Allmänt Test 2

Vilken svordom använder du mest? Förmodligen "va fan" elr någon annan vanlig svordom.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:30
Var köper du dina matvaror ifrån? Ehm det är väl olika, Ica, Konsum typ.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Japp, jag tycker att jag blir otroligt ful på bild
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa? Spara skulle jag nog göra, och skänka.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Hm...Svår fråga faktiskt...
Vad åt du till middag senast? Nachos <33
Kan du vissla? Ja, fast inte så bra
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, och gör det fortfarande :)
Äger du några popband t-shirts? Nej, men en Agnes-tröja
När flög du senast? Oj oj oj, det var väääldigt längesen...
Pratar du några andra språk? Ja, jag kan prata ganska bra engelska och så kan jag lite spanska & franska
Har du gråtit offentligt? Ja, någon gång har jag säkert gjort det.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, absolut INTE
Vad har du med dig in på bion? Godis, mobil, pengar, biobiljett, ytterkläder, läsk.
Vad har du för väder? Just nu så skiner solen + det är kallt o blåsigt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag har inte ens börjat på gymnasiet XD
När sov du senast på golvet? I fredags.
Vilken är din favorit drink? Ingen aning...
Gillar du din boendesituation? Ja, jag ÄLSKAR den
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Någonstans mellan 8-10
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej...inte så ofta
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, men ibland för att jag skrattar XD
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13 år
Tror du på liv på andra planeter? Kanske..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att allt kommer att lösa sig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, aldrig i livet
Tycker du om att krama folk? Ja, om jag gillar personen
Äger du en digitalkamera? Nepp, äger ingen kamera alls
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Britney Spears, Molly Sanden, Agnes, Beyoncé, Blondinbella.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ne, inte så mycket...lite kanske
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej? Om jag fick dåligt samvete så skulle jag bli vegetarian
Är du mörkrädd? Ja, lite
Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, nyckel,extra tofs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0