ATT SAKNA NÅGON

Idag när vi var vid gravarna så kändes det så himla konstigt. Min farmor och farfar dog långt innan jag föddes. Jag hann aldrig träffa dem. Jag har inget minne från dem. Jag har bara hört hur alla har berättat om dem. Så det känns så konstigt att stå vid graven och sörja. Det blir så fel när man inte kan sörja. Nästa år har jag bestämt mig för att inte följa med och istället ha en minnes stund här hemma för dem som jag faktiskt känner som har gått bort (vilket är för det mesta djur).
Nu till något lite bättre! Jag satte mig faktiskt ner och skrev på boken idag. Det kändes jätteskönt! Jag har som mål att försöka skriva ett kapitel varje dag. Det ska bli jäkligt skönt faktiskt. Nu ska jag sluta babbla. Kika in senare i bloggen då jag skriver om veckans Idolprofil!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0