BLOG AWARDS IKVÄLL

Ikväll så är det dags för Blog Awards 2009 kl. 19:30 på Tv400. Jag kommer självklart att sitta bänkad! Det är synd bara att det bara håller på i en halvtimma såg jag på TV-tablån. Men men, man ska inte klaga! Vi ska nog vara glada att det över huvudtaget TV-sänds.
Idag så har jag vart ute med hundarna tillsammans med pappsen. Vi gick fram och tillbaka till stallet. Anledningen till att vi gick till stallet var för att vi skulle anmäla mig till dressyrtävlingen som jag pratade om. Efter promanden så gjorde jag rent i Kurres bur, inte så roligt, men nu har jag i alla fall gjort det!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: joy

Fin blogg :)

2009-10-24 @ 22:03:44
URL: http://joyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0