CLUB IDOL

En aning försent kommer detta inlägg, men bättre sent än aldrig. Fredagens tema var ju Club Idol. Ett väldigt bra program var det i alla fall. Det kändes liksom organiserat och man rycktes med. Så ska ett bra Idol program vara enligt mig. Här kommer en recension av alla:
KAROLINA-Jag tycker att Karolina har en av Idols bästa röster, men det satt inte den här gången. Hennes största misstag var nog att välja en Lady GaGa låt, men kan inte sjunga en Lady GaGa låt, det är bara Lady GaGa som kan göra det. Om vi säger såhär, hennes val av låt gjorde så att hon åkte ut. Fast trots att hon inte var bra så hade hon en grym scennärvaro och sämst var hon inte.
RABIH-Fy vad hemskt! Knappt en ton rätt. Helt klart kvällens sämsta framträdande!
ERIKA-Nja, jag vet inte riktigt. Sångrösten var väl inte helt på topp men däremot hennes scennärvaro och att hon äntligen vågade släppa loss och röra lite på sig på scenen.
CALLE-Ganska bra faktiskt. Calles röst behöver vi ju inte ens prata om, den är ju helt grym! Vilken enorm power och styrka han har! Wow säger jag bara. Scennärvaron var helt okej och likaså han frmträdande. Om vi ska sätta ett betyg, godkänd.
REZA-Reza, Reza, Reza, så underbar. Rösten var ju som vanligt en av dem bästa, framträdandet var bra, ja det var bra, MEN fy vad tråkigt det var. Gud, man höll ju på att somna! Tråkigt låtval, tråkigt framträdande, ja, helt enkelt tråkigt.
ERIK-Eriks röst är ju som vanligt sjukt bra, det behöver vi väl inte säga något om? Eller hur? Men här var det också tråkigt. Låten var ju jättetråkig. Har man ett brett register så kan man ju välja bland så många låtar, så varför välja en urtråkig låt? Nej, det var tyvärr inte ett av Eriks bästa framträdanden.
CAMILLA-Fy vad jag hatar att erkänna det här, men hon var ju bra. Äntligen fick vi höra hennes röst och få höra henne sjunga en bra låt, som hon inte hade gjort något up-tempo av. Camilla var bra och det här var hennes revansch.
EDDIE-Okej, det här är något jag måste påpeka. Eddies framträdande och sången var inte bra första gången han sjöng. Men andra gången han sjöng var han ju jättebra! Han är svår Eddie, hm, vi får sätta sådär på honom och se vad han gör nästa gång.
NICKLAS-Jag har aldrig tyckt att Nicklas har vart bra, och det var han inte den här gången. Han sjöng alldeles för lågt och jag tyckte inte att hans framträdande var så bra heller. Nej, Nicklas hänger definitivt löst.
MARIETTE-Kan någon här berätta vad som är så himla bra med henne? Nästan överallt läser man: "Åh, Mariette är så bra" o.s.v, men jag tycker verkligen inte det. Det var Club Idol och då ska man inte bara stå bakom ett mickstativ och sjunga med sin "superfina" röst. Du måste göra mer för att nå genom TV-rutan. Shape up girl!
TOVE-Wieee! Äntligen kommer vi till min favorit, Tove. Gud va djag älskar henne röst, hennes framträdande, hennes styling, ja, ALLT! Tove är bäst och så är det. Definitivt kvällens bästa framträdande.
KVÄLLENS BÄSTA:


KVÄLLENS SÄMSTA:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0