HAR NÅGOT FÖRÄNDRATS?

Kommer ni ihåg förut när jag älskade dem här listorna? Det gör jag väl fortfarande, men inte lika mycket. Det här testet hittar ni arkivet om ni letar. Nu ska vi se om något har förändrats!

Klockan är: - 19:09
Ditt namn: - Linnea
Födelseår: - 1997
Ditt födelseställe: - Tyresö
Spelar du något instrument: - Ja
Ligger Skåne i Sverige: - Ja
Har du några danska släktingar: - Nej
Dina första tankar när du vaknar: - Vad är klockan?
Är du hungrig: - Nej, har precis ätit.
Vart befinner du dig just nu: - I mitt rum
Vart bor du: - Tungelsta
Är du singel: - Ja, men inte länge till ;)

Vilket land kommer du ifrån: - Sverige
Din mobiltelefon: - Sony Ericsson W595 Pink
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: - Fearless-Taylor Swift
Antal timmar sömn inatt: - Typ 7-8 timmar
Vem är snyggast: - Min älskade S, som snart blir min!
Vem vill du ha just nu: - S såklart!
Höger eller Vänsterhänt: -Höger
Sängdags: - Om några timmar kanske
Brukar du svara på kontaktannonser: - Nej?
Åsikt om jultomten: - Kanske finns, kanske inte finns
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: - Yazmina
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: - Sebastian om jag blev en kille
Pepsi eller Coca Cola: - Coca Cola
Mjölk i kaffet: - Blä!!! Hatar kaffe!!!

Sjunger du: - Ja
Har du varit kär: - Ja, fast bara olyckligt kär
Är du kär nu: - Ja
Den starkaste du vet: -  Världens Starkaste Man
Vill du gifta dig: - Ja :D

Kommer du överrens med dina föräldrar: - Ja
Vad vill du arbeta med när du blir stor: - ngerska, Skådespelerska eller något med djur
Din hårfärg och frisyr: - Blond med mörkt underhår och mörka slingor
Skorna du hade på dig idag: - Mina svarta stövlar
Kläder du hade på dig idag: - Underkläder, rosa strumpor, svarta leggings, svart linne, svart kofta
Vad har du på dig nu: - Gråa mjukisar, lila raggisar, röd over-size t-shirt, blå/vit over-size kofta och underkläder
Favoritfärg på kläder: - Gillar vitt men svart är också fint
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: - Gillar det jag har på mig nu
Har du rosa kamouflage-kläder: - Nej?
Tatueringar du har: - Har inga tatueringar
Piercingar du har: - Har inga piercingar
Har du glasögon: - Nej
Hur ser din plånbok ut: - Vit/Guldig
Din perfekta Pizza: - Vesuvio brukar jag ta men jag e inte så jätte förtjust i pizza
Favoritårstid: - Typ alla förutom våren
Favoritmat och dryck: - Tacos och Coca Cola
Favoritämne i skolan: - Ingen aning
Choklad el. vaniljglass: - Choklad
Gillar du när det åskar: - Nej
Vad köpte du senast: - Spindlar (alltså låtsas)
Hur svarar du i mobilen: - Hallå?
Vem ringde senast till dig: - Pappa
Sov du ensam inatt: - Nej
Ätit sushi den senaste månaden: - Nej, hatar sushi XP
Blivit slagen den senaste månaden: - Nej?
Klockan nu: - 19:16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0