HELLO KITTY

Nu får ni förklara för mig kära bloggläsare, varför är det en sådan stor hysteri över Hello Kitty? Överallt ser man ju den där vit/rosa katten med för stort huvud och för liten kropp. I alla bloggar ser man ju liksom Hello Kitty saker också. Till början var det ju bara Foki, men nu är det överallt! Jag blir galen!
Jag gillar verkligen inte Hello Kitty. Jag tycker att allmänt så är katten inte särskilt söt och sakerna som Hello Kitty har skapat ser ju för hemska ut!
Det är ju bara en katt. Så snälla berätta för mig varför den lilla "saken" har blivit så stor, och berätta gärna varför du gillar Hello Kitty. Eller gör som mig, berätta varför du hatar kissen.

Kommentarer
Postat av: Nina

helllo kitty e BÄST xD♥

2009-10-29 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0