IGÅR & IDAG

Igår så vart det lite dåligt med tid till att blogga, då får man försöka ta igen det, vilket jag ska göra idag. Tyvärr så hann jag inte blogga igår för jag hade inte tid. Igår var jag med Carro & Jennifer och vi var ute på promenad och hade picknick med hundarna. Carros hund Holger, Jennifers hund Kax och så lilla Skrållan hade jag. Det var jättemysigt och sen så gick vi till en liten lekpark där vi hade lite roligt, men det tänker jag inte berätta om här. Innan det så packade jag ner allt i min gigantiska ryggsäck så jag hann liksom inte att blogga då. Efteråt så hann jag inte för att jag hade fotbollsträning på kvällen så det var bara hem, äta och byta om, sen var det fotbollsträning.
Idag så ska jag iväg till skolan först. Sen efter det blir det nog att ta hand om Kurre lite extra, göra lite engelskaläxa och sen så ska jag faktiskt köra lite The Sims 2, gud vad längesen det var! Aja, nu ska jag sluta babbla om massa tråkiga saker. Nu till en väldigt rolig sak.
Fredagen den 11 december befinner jag mig i Globen för att se på Idolfinalen 2009. Roligt va, eller hur? Då ska jag även försöka mig på mobilbloggning, för det skulle ni njuta av va? Speciellt alla ni fattiga människor som inte har råd att köpa biljetter ;) Ne, nu ska vi inte låta som en viss Pissie här, eller vad hette hon nu igen?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0