Kvalveckan

Del 1-Första delen av kvalveckan. Jag tyckte att de tävlande var ganska svaga, inte så jättebra. Jag föll inte för någon precis. Men om jag måste välja en så väljer jag denna snubbe:     
Del 2- Denna gången var det tjejernas första omgång och fy f*n vad dem var bra! Alla var ju så sjukt duktiga så att bara den femman skulle kunna bli top 5. Men som sagt, jag älskar ju Claras sköna röst <33
Del 3-Ännu en gång var det dags för killarna. Varför blir jag inte lika imponerad av killarna som jag blir av tjejerna? Väldigt tråkigt i alla fall. Hörde ni förresten Rasmus? Så HEMSKT! Fy! Jag trodde att mina öron skulle dö! Här kommer kvällens bästa:
Del 4- It's time for the girls, again. Bra var det i alla fall. Denna gång fastnade jag för Tove. Hon har en sådan himla bra röst! Men det känns som om hon inte riktigt är redo för den här tävlingen ännu. Men hennes uppträdande denna kväll var ruskigt bra!
Del 5- Detta program såg jag tyvärr inte. Men jag blev ruskigt besviken på juryns wildcard! Fy! Hur kunde dem välja Camilla?! Ta inte illa upp nu, men det finns ju folk som var med i kvalet som dock inte gick vidare som är TUSEN gånger bättre, som Clara. Nej. Jag har gillar den nya juryn jättelänge nu, men nu blir jag ruskigt besviken! Min nya favorit: Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0